Mer text än vanligt ^^

♥ Hej ^^, Igår exgick jag och ngr fler tjejer hem till Bianca och kollade på hennes nya hus! Det var jättefiiint, men sen så när vi skulle åka till runa så åkte alla i förväg utom jag och sandra :P så vi lyckades gå VILSE! haha, vi kom till ngn affär som hette typ blomster landet så vi gick in och köpte glass ^^,  Och jag klev rakt i hunsbajs!! Det var jätteäckligt!!! men tillslut hittade vi hem till runa. Då satt vi mest och pratade, sen åkte ngr hem så jag Amanda och runa gick till en jättefin klippa!! Sen for vi till bianca igen och vi åkte och klappade och matade ngr får! Dom var hur söta som helst!!  Jag och amamda åt hos runa och sen åkte vi hem ^^, Idag ska jag amanda och ngr till ner till stan efter skolan ^^. Men jag ska till skolan snart så hejdå!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0