Det bästa jag har gjort!

Nemen HejsanHejsan :)
Idag var det skola (Ofc)
Det var sådär :P
Vi hade fysikprov och jag hade tränat men fysik är jättetråkigt!
Usch ja...
men efter skolan for jag Sandra och amanda till stan :D
HiHi, det hade ni inte kunnat vänta er va? xD
Sen på vägen hem så pratade jág med amanda i telefon längelänge :P
Haha, jag spelade typ in samtalet :P
Aja, nu ska vi snart äta hemma gjorda creps eller hur det nu stavas  :P
Hihi, ByeBye <3<3<33
 Jag var först rädd för att byta skola... ´Jag ville inte lämna mina vänner och byta.
Men sen när jag bytte och fick lära känna nya mäniskor och så, Jag tror jag hade tröttnat lite på mina gamla vänner (utom Matilda och Elin.L) och jag visste inte jag kunde få det bättre än vad det var! Men det visade sig att det kunde man!
 ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi jag sjlng i telefonen,:] buusigt



2009-12-14 @ 20:14:28
URL: http://mandizzen.blogg.se/
Postat av: Matilda

åå, du är så omtänksam selle!

2009-12-15 @ 17:00:07
URL: http://mattisibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0