ÄLskar Dig sjukt mke <3

Tjaaaaaaaaaaanaaaaaaaa
Nu är julen över för i år :(
Fast jag har nåra pressenter kvar :DDD
jag fick typ

*Wii Fit
*2 PUMA väskor
*Pengar
*Påfyllning på mobilen :D (av pappa)
*Natthimmel
*FRIDA Kalender
*Massagesak av sandra <3
*Ett block där det står Evil plans and other stuff :D
*OCH LITE MER........


Igår var jag med amanda.s <3<3
Vi var hos henne och spelade kospel XD
och tog kort och lite så :P
Jag åt hos henne oxå <3<3
Hon e såå rolig har den bästa humorn <3<3

Här är lite bilder från hennes blogg www.mandizzen.blogg.se
 Hahaha, amanda skrev hej på kinderna... Med nagelack xD sen gick det typ inte bort då blev hon lite upprörd XD
Amanda du är så ffiiiiiiiiiiin <3<3
 HAHA
Idag var jag med amanda oxå :P
Vi var på staaan :DD:D
Jag köpte tre tröjjor och massa tuggummin :DDDDDD

Haha, jag rörde min hand ;PDen Lila/rosa tröjjan är köpt på BikBok för 150 kr
Och den svarta på gina för 99 kr ;P

Nu ska jag snart vara med Elin.L <3
Det var sjukt länge sen jag var med henne <33
Cya!!

Kommentarer
Postat av: Matilda <3

haha stor bubbla, ska härma dig nu! :P

2009-12-26 @ 22:11:22
URL: http://mattisibbe.blogg.se/
Postat av: amandiiii;*

hahaha jäääähh vi är coola:D:D(LLL)

2009-12-27 @ 15:14:36
URL: http://mandizzen.blogg.se/
Postat av: Matilda <3

ja, tyvärr kommer vi fira här nere! sen ska jag på begravning den 15:e januari så kommer inte hinna ses fören efter begravningen :( saknar dig så sjukt mkt <3

2009-12-27 @ 16:25:14
URL: http://mattisibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0