Bäst Frends Fårever <3

Hejsan Svejsan :D
Igår var det så himla kul på skolan :P
När vi hade bild så var jag och amanda.s inte så koncentrerade precis :P
Vi låg på golvet och satt fast i stolen som vi satt på xP
Och sen gick sandra ut ur rummet och då låstes dörren så jag försökte att ta mig till dörren (när jag låg där på golvet fast i stolen XD) Haha, det var kul :P
Sen hade vi rast och då höll vi på att skratta ihjäl oss :P
Amanda ''kunde inte andas'' när sandra sandra gick en meter ifrån henne och när sandra försvann så klappade jag amanda på låret och ropade åt henne att andas! Hahaha, det var roligt XD
Aja, idag har jag varit hemma och jag kanske ska vara det imorrn oxå... Men jag ska ha utvecklingssamtal så vi kanske skulle gå på det :P MEnmen, nu ska jag typ gå och sova :)
BaysBays
HiHi, jag amanda och sandra på UG :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0