Ett gott skratt förlänger livet <3

Hejsan Hejsan (:
Jag börjar med vad jag gjorde igår :)
Efter skolan gick jag ner på stan med sandra och Amanda :)
Vi köpte Dricka (jag köpte Cola) och sen så skulle jag möta martina :D Vi fortsatte gå på stan och sen köpte vi middag på ica. Sen kom kalle och hämtade oss :P
När vi kom hem så tog jag en dusch och sen åt jag middag :P
sen tog jag bussen till anton och då gick vi först till jimmy ooch sen till ug. Där var amanda G :D
Då gick vi till sam för han skulle ha filmkväll :P
På vägen dit kom jag anton å jimmy på roliga ord, T.ex. Mil Fjölk och Stagg Flång xD
Kommer ni på vad vi har gjort med orden??
Haha när vi kom till sam var han på Coop! Så vi fick vänta utanför. Efter ett tag kom bie och axel. Sen kom sam vicktor och Anton.J :P
Då såg vi på spaceballs. Haha,den var rolig den :P
men jag fattade inte så mkt :P
Haha, aja efter vi sett den så gick jag anton bie jimmy och axel till coop och köpte julmust (Jag och anton köpte julmust. Bie och jimmy köpte päron och hallon cider)
Men julmusten var varm å äcklig så anton fick typ hela min.
Sen stack jimmy hem å efter ett tag for axel och bie oxå. Så då började jag och anton oxå gå hem.
Fast det gick inte så fort kan man säga :P
sen när anton gått in så ringde jag sandra och pratade med henne ett tag. Hon såg på idol och hon hejjade på Erik och när han vann så skrek hon i telefonen xD Haha hon e rolig hon <33 sen la jag mig och sov :P
Idag vaknade jag typ 10 och då satte jag mig vid datorn :P
Jag vet itne vad jag ska göra idag :P Nån som vill hitta på nåt?? Smsa isåfall :P
Herrå!  <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0