♥I♥L♥O♥V♥E♥U♥

HejHej kära blogg!
 nu ska jag berätta en sak som hände i fredags. jo I fredags när vi hade Gympa (som jag hatar!! rädd för läraren =S) Så Hade jag gömt min väska i amanda.s väska för att dem inte skulle bli stulen när vi hade Gympa....  Och när gympan var slut så trodde jag först att nån drev med mig för väskan var inte där... Så jag trodde att nån hade gömt den.. Men sen när ingen erkännde att dom gömt den började jag tänka at den kanske blivit stulen... Och det hade den! Ganska dåligt! Men jag hade pengar och nyckar i den. Mobilen tog jag med in i gympasalen. Och amanda busig som hon är hade ''snott'' en hundring av mig. Jag visste ju det så jag bad om att få tillbax den men hon ba, du får den efter :P så den blev inte stulen! Hahah, Amanda äe allt bra hon!
 sen for jag och sandra till amanda. Jag kunde ju inte fara hem. Jag hade ju ingen jacka eller busskort!
Jaja :P
Idag ska jag inte göra nått speciellt tror jag :P
SMSA! :D nu ska jag gå och äta frukost, ses :*
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0