Hej. Nu ...

Hej. Nu ska jag skriva vad som har hänt lite dom här dagarna. Nu har det varit sommarlov i nån vecka och jag är hemma hos pappa. Och Poppe <3  Vi har badat i havet. Det var inte varmt om man säger så ;) Och jag har varit massor med Nea:) Tihi ^^, Vi var hemma hos henne hela förra veckan. Och sen var det midsommar. Vi hade besök av några vänner från norge. Så jag förstod INTE vad dom sa, menmen.Igår var vi på IKEA. Vi köpte en solenergilampa som jag ska ha på mitt rum. Idag badade jag i älven. Vi var där länge. Nästan tre timmar i vattnet :-) Sen kom massa andra barn och skätte vatten överallt. Så vi gick hem. Vi åt för en stund sen och jag har tittat lite på tvn medans någon annan hade datorn. Men nu kommer jag inte kunna att skriva något mer på tre elr. fyra dagar. Vi ska åka och campa på leksand och bada på leksands sommarland :-) Jag har inget attMen nu har jag inget mer att skriva.
// Selina♥
 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter endå kallt att bada... Vi härs på mobilen då du är i Leksand på sommarland. Det ska bli varmt! Puss

2009-06-23 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0