Härlig Söndag<3

Hej. Idag har det varit fullspäckat! I morse vaknade jag kl. halv sju, efter som att jag skulle åka till IDUN. Kl. halv tio var jag där och då hade vi genrep. det gick ganska bra. sen kl tolv började uppvisningen. Våran balett var först, sen vad det mordent, sen avslutade vi med På Scen med Baby Goodbye. det gick bra, jag gjorde INGET fel.  Hehe... när jag kom hem åt jag muffins och städade mitt rum. Sen ringde jag till Linn och vi åkte och hoppade hos Matilda, som fortfarande inte kommit hem. Sen började det regna så vi gick hem, på vägen hem såg vi värsta fina regnbågen. När jag kom hem bakade jag äppelpaj. Nyss såg jag på det sista avsnittet av Wipe Out. Men nu kommer en hel del med bilder från idag!
Puss o Kram<3
Selina♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0