13 idag

Tjenixen!

Igår for vi i klassen (och nåra andra från våran skola) till PARADISBADET! Hihi det var askul!!
Och idag så händer det nämligen en sak…. Jag fyller ÅR!! Japp! Jag blir 13 idag :] Haha :D
Jaa, så idag blev jag väckt på morgonen med frukost och paket :DD
Och sen kom anton och Jimmy förbi, dom hade varit och köpt godis på gh :P
Så vi gick till lekparken och sen på en promenad xD
Vi gick ända till haga, där gick dom hem och jag gick till hagakiosken och köpte BonAqua och tog bussen hem sen J
Sen när jag kom hem så åt vi middag och sen blev det B&J!! Yummie… :E Haha, nu ska jag sova och imorrn vet jag inte vad som händer… Får väll hitta på nått skojj! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0