Loooove! ♥♥♥♥

Asså jag vill bara såga tack till:


Matilda- Du e ba bäst och är alltid lika snäll! Du lyssnar bra och säger alltid bra saker!

Sandra-
Snäll och bryr sig så jäkla mkt! Jag älskar dig och ch kommer inte överge dig! Du är rolig och Och jag skrattar alltid med dig. Man ser att du är en bra vän påå lång väg! <3

Amanda.s - Asså vad läget än är så får du mig på bra humör! <3 Du får alltid mig att skratta! Du e inte bara rolig utan snäll och otroligt söt!! Vi e ju nästan tvillingar ju :P

Amanda.G - Jag känner inte dig så jättebra men tillräkligt för att veta att du e en otroligt bra vän! Du förstår mig och e så bra på att trösta! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: busamanda

hihihihihihihihih<3:]

2009-11-15 @ 10:58:47
URL: http://mandizzen.blogg.se/
Postat av: sandra

hihihiihohoohho :):) <3<3

kommer alltid finnas här för dig :) <3

2009-11-15 @ 13:56:45
Postat av: Amanda såklart

Hihihi Jag älskar dig!<3<3<3 :P

2009-11-16 @ 13:54:07
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0