;(

Hejsan. Idag har jag varit trött som in i gudarna som Amanda.s Alltid säger ♥
Hehe, men Igår var jag med amanda.s och sandra efter skolan. Vi slutade innan lunch så vi gick lite snabbt på stan och sen for vi hem till sandra! ♥
Jag vill Bara säga TACK till Sandra Amanda.s och Amanda.w som hjälpte mig idag och igår! ♥♥♥ I LOVE U!
Jaa, sen åt vi Hos sandra för det var ju onsdag och det är ju våran ASS dag! (AmandaSandraSelina) Haha XD
Så roligt man kan ha.....XD
Men idag så for jag till dansen efter skolan och det var ju skojjskojj!
Sen tog jag bussen hem och då fick jag massa sms men jag hade typ inge batteri på mobilen :P
Och så fick jag ett sms av en pers.  och då fick jag typ en chock! Allvarligt!
Aja. Man får gilla läget!
Jaa, imorrn ska jag till stan igen... :P
Jag kan typ lika gärna flytta dit XD
Haha, nu ska jag chattar vidare med min FIIINA sandra!! ♥

Kommentarer
Postat av: busamanda

hihihihi:)

2009-11-12 @ 20:01:50
URL: http://mandizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0