GrisLevrar och Ug...

Tjohej!
I morse vaknade jag i tid… Lite ovanligt da, men jag han sitta vid datorn ett tag =)
Sen for jag till skolan och började dagen med biologi!
Sen hade jag och Bie ganska dålig humor så vi skrattade typ hela dan :P
Men det e på grund av Anton. Vartenda ord han säger blir roligt på ngt sett :P
Men aja,  jag har nyss kommit hem från Bie =)
Vi satt typ bara vid datorn och pratade:P
Ikväll ska jag på UG. Men jag vet inte om Matilda också skulle med. Jag har försökta att få tag på henne men hon svarar inte…
Men annars blir det typ jag Bie Agda… Och sen vet jag inte :P
Men nu ska jag gå och ta ngt att äta ;) Jag har lite ont i Magen.
Det började på skolan. I grupprummet har dom en Frys med GRISLEVRAR I!
Jaa, och dom skulle frosta ur den och dom hade lixom inte tagit ur Levrarna XD
Så det stank som tusan! Jag kunde INTE ens känna lukten i en sekund. Då fick jag spyreflexer XD
Inte smidigt  :P
Men aja… :P
Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0