Tråk Söndag :P

Heej!
Jag har inte uppdaterat bloggen så mkt. Har inte haft tid/ork.
nu ligger jag iaf under täcket i min säng och fryser. Jag har nämligen feber, ont i huvet, ont i kroppen, och i halsen.
Kan det vara svininfluensan som spökar..?
Kanske. Det skulle inte vara så bra... Eftersom att vi har 2 i huset som inte har ngt imunförsvar så dom får INTE få det.
Men aja. Idag kom Elin.L och Fanny och plingade på. Så jag var med dom ett tag. Vi gick till matilda och var med hon en stund, sen for vi hem till fanny, och då började jag få kramp och ont i huvudet Det kom väldigt fort ska jag säga. Så jag gick hem och nu ligger jag här och har tråkigt.
Måste göra lite matte, men jag tror ändå inte att jag kommer till skolan imorrn... :/
Men aja, ni får ha det bra! <3

P.S. jag älskar er så mkt! ♥ 
 


Kommentarer
Postat av: Lilla Jag =)

Krya På Dig!

2009-10-18 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0