Bie igen!

Hejsan! Jag e glad ^^ men jag vet inte varför... xD
Idag hade vi Brandag på skolan. Det bettyde att vi fick släcka en eld på en Docka. Och vara i ett rökfyllt rum. Men det var bara disco rök ;)
Sen följde jag med Bie hem. Vi satt vid datorn och sen gick vi till fåren. Men dom var inte där så vi gick till ett berg där men såg hela umeå... Typ :P  Sen åt vi middag där och sen kom mamma och hämtade mig.
Imorrn ska vi ut i skogen! Och jag ska ta med mig lite överlevnadssaker! Som choklad!! Hihi^^ Men mer om det i morrn! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej! jag tycker du borde lägga ut skolfotot på bloggen. om du vill se vårat skolfoto så gå in på www.ffalk.blogg.se

2009-09-22 @ 18:30:51
URL: http://mattisibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0