Nu e Det Fredagsmyyyyys!

Tjenatjena! ;)
Har ätit just nyss, så har satt mig vid datan.
Idag på Skolan vann jag ett pris! Elr jag, Jimmy, Niclas och Ludvig ett pris för att vi hade vunnit på Ngn tipsrunda... xD
Sen for jag, Sandra och hanna hem till hanna för att hämta en locktång, för sen skulle vi hem till Sandra och Locka hennes hår. Men vi plattade Hannas hår ist typ. xD
Men snart blir det B&J!! Ha en bra Fredagskväll!!

P.S. Jag ville bara säga grattis till min kompis som vann i Fokis tävlin! www.livetsomelinlever.blogg.se

Kommentarer
Postat av: tove söderström

gud vad söt du är! du kommer bli skitsnygg när du blir äldre :D hur gammal är du?

2009-09-25 @ 21:47:31
URL: http://tovuss.blogg.se/
Postat av: heteroxåselina

haha! jag heter också selina :D erkänn ovanligt namn :p har typ aldrig sett någon mer som heter selina! :)

2009-09-25 @ 22:55:12
URL: http://dduvetselina.blogg.se/
Postat av: Amanda w

Haha selina det kan inte vara nyttigt att äta så mycke ben end jerrys xD

2009-09-25 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0