Idol ;)

Hej, nu sitter jag och kollar på Idol ;) Det är kul och se när det är auditions eller hur det nu stavas =)
igår var jag hemma hos Sandra Med några mer. Vi på Fullt Hus 2. Sen satt vi vid Datorn och lite så. Sen for jag hem och åt och liet så. Sen for jag till Godishuset för jag skulle möta elin där! Vi for hem till Matilda och där Var Fanny oxå:) vi satt på studsmattan och pratade hela kvällen =)
idag fick vi slutade vi 45 minuter tidigare än vanligt ;) jag åkte och hämtade Johan (linns lillebror) och så  var vi barnvakt åt honom en stund,

 men nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer
Postat av: brie, mums eller...

Kul att få se dig en hel eftermiddag/kväll ;)

2009-09-15 @ 23:07:03
Postat av: twilightnördrut

kan du inte skriva lite mer???

typ lägga upp några bilder på dina nya kompisar??

2009-09-16 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0