bloggar här ist =]

Heej :]

Ni som tittar in på den här bloggen fattar nog att jag bloggar här ist ;)
Om ni tycker att det är drygt eller jobbigt att jag byter blogg eller så ofta så läs inte den då :O

Aja, igår så var typ nästan alla tjejer i klassen på stan efter skolan och sen  for jag med Cajsa AmandaW Runa och Agnes hem till Cajsa och såg på en ganska rolig film :)

Sen vare UG på kvällen, det var inte så roligt vissa gånger men ändå lite kul ibland :) <33
Vi (Jag och Sandra) var typ där till 11 för då trodde jag att bussen skulle gå, men då visade det  sig att den gick halv 12 men då fick jag skjuts av sandra och sam hela vägen hem till mej och sen cyklade dom hem :)

Idag ska jag höra om jag kan vara med nån annars är jag nog hemma och SOOOVER :D

bajbaj

Kommentarer
Postat av: amanda

saknardej..;(

2010-04-25 @ 18:51:21
URL: http://bbaraamaanda.blogg.se/
Postat av: Mammamia

Vilket bra kort på Poppisen! Med sådana tänder, förstår jag att alla inte har katt ;) Om det dessutom framgick att han är lika stor som ett lodjur, skulle jag vara ännu med avskräckt :O

puss

2010-04-25 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0