19 januari 20:33

Heeeeeej :)
nu har jag ätit :))
Jag kännde mig ganska hungrig innan, jag låg på golvet och klagade över att jag var hungrig :O:OO
Jag trodde jag kulle svälta :SS
Men jag glömde berätta att jag var på sjukhuset idag åsså :)
fast idag var jag där länge och kollade mina leder och allt sånt där skit :PP
Jag har ont i armen nuu! :(:(:(
Bara för det där dumma proven som måste tas varje gång :((((((((
Haha, idah hade vi EV, och jag amanda ''fick'' Hemkunskap :D
Haha, vi skulle välja ut 5 snabba recept och då valde vi ut 5 olika pankakor :]
Vi gick in på pannkakor.se elr nått sånt men lärarna tyckte att vi skulle ta nått mer som inte var pannkakor :(:(
då blev vi ledsna så vi gjorde ett eget recept.
det såg typ ut såhär:

Pasta och Bacon :):)

Snabbmakaroner + Bacon = Snabbmat :):):)

hahahha, det var typ kul :)
Varje gång vi skrev Bacon så sa vi typ Bakkon :)


sen så ville lärarna att vi skulle ha salad med oxå och då skrev vi


 skär Sallad tomat och gurka så att det blir snyggt :)

Men dom var ändå inte nöjda och sa att det bara innehåller vatten :(


HAha, men det slutade bra iaf ;)


SKa dra nuu! ;*;**



Loveeee Youeeeeeee!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sandra

du glömde mig:O:O:O:O

2010-01-19 @ 21:28:15
URL: http://trogasandra.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-20 @ 14:19:00
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: amandii;**

älskardej selina!<3

2010-01-21 @ 13:29:52
URL: http://mandizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0