amanda gästbloggar:D

hejjhejj ja ska sova hos selina :D:D
vi harätiti myyyycke godiiiis:O:O:O<333
ojjjojj,de var gott:D:D
haahahah,sandra mushhh på glaögonen frööös tilll is:O:O

och ja flög av stolen
för vi chattade med mansoor på msn och  han kallade mej rasist ja och babblade på :P
så ja föll av stolen så roligt de var:O:O
nu fisert selinaaaa<3!!
ojjojjj nu fees hon en  brakareeeee:O:O:O
vi gick ut åå fröös å selina ljööög:O
hon sa att klockan var 10 men den var halv tio!!!:O de var inte snällt:( då vart ja lessen...
men sen vart ja glaaaaaddddd:D sen blev ja lessen för mina tår frös :(:( och min mushhh vart blöööt :( buhuuuuuuu;(
ojjojj vad selina fiser:D:D de luktar gammmormors fis:O:]
men näää nuljööög jaaa hon har inte fisit.. inte än...men snart..... :O
JAG VET DEEEEE!!!:D:D:D:D:D:D:D:D
och levi är dum;( han spammade mej på fb:( och jag BÖRJADE INTE:( HIHIHIHI :D
nu tröckte ja på höger knappen och dampade:] eeemmmmmmmmmmooooooo
men selina hjälpte mej:D
hih9ihihihihiihhiihiihih hon sa att ja skulle trycka på knappen bredvid så vart ja glaad som en kexchoklad:O:O:O:O
nu sjunger hon
high school musical:O:O omgomg har hon fisit igen elr äre ja..?:O hmmm..ett mysterum
nu ska vi hitta mannsoors nr:P hihihihaam,pHAHAHHAHAHAHAHAH.P:P:P

min blogg heter
mandizzen.blogg.se
men kan inte uppdaterna för ja har inget internet:(:(
bara när ja är med kompisså kan ja dee:):)<33


våra glasssögon:D ihihihi och ja stavade rätt:]

Kommentarer
Postat av: Linn

hehe!!!

ni ser ju helt sjuka ut!!!!!!

tack för att du lärde mig att göra headern.

(varning för stavning!)

2010-01-16 @ 18:35:33
URL: http://linomino.blogg.se/
Postat av: amandii;**

omg de var flumm!:D<333 älskkuuu deeejj

hihihihihi

2010-01-17 @ 11:37:51
URL: http://mandizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0