Sovit hos min Ängel <3<3

Tjooooooo ((:
Jag har sovit hos Sandra <3<3
det var typ Jéééttekuul (:
Vi:
tejpade fast toalocket i toan så man inte fick upp det xD
så sen när snarda behövde gå toa så tog hon bort det och då blev jag ledsen :(
näää skojja :P
vi gjorde Tärta :):)
Hahah, det var hur kul som hellst :D:D
vi  somnade hur sent som hellst men det gör inge:P:P
vi var JÄTTEBUSIGAA! :O:O
Sandra... oo8 ;]
hahaha, ne men det var busigt det :P
jag tejpade fast hennes mobil ipå toan (:
det var kuuul
vi fick våfflor till lunch och tacos till middag (:(:
gottgott :)
vi köpte 350 g nutella oxå (:
det var gooooott
vi satt på toa och åt det.
hihi vi målade naglarna oxå.
sen på morgonen (elr på dan typ)
så satt vi på toan och läste och gjorde tester (:
fast det var kolsvart för vi släckte men sandra har nåra glas som blinkar som vi drack fanta ur så vi lyste upp boken med dom.
hon fick reda på att en person som står henne nära är en djävul :O:O
hehe, båda vi var ganska lika när det gällde svaren (:
 
Sandra Karlsson
du är min ängel och jag vet att du alltid finns där <3
du är en jättebra lyssnare och säger alltid bra saker.
Jag kan säga allt till dig och jag vet att du inte sprider det vidare <3<3
Love yah!

jag älskar dig nu och om trehundra år <3<3




glömm inte fråga frågor till <<frågestunden>>;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3

2010-01-07 @ 00:40:10
URL: http://trogasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0