Roligt på ug

Men Heeej :] Jag sitter och äter frukost :] Hihi, jag bloggar från mobilen ;D I lördags sov jag hos sandra. Jag kom hem till henne och sen åt vi och sen for vi på ug :) Det var askul där<3 Hihih, det var jag sandra amanda.s och g i början Men amanda g för hem och då gick jag amanda och sandra till coop och köpte jättesnygga gummileksaker för tio kr =D Sen gick vi tbx till ug och där var jimmy anton och ali :) Haha, ojojoj vad kul det var :D Vi var där ganska länge sen for alla hem :p Jag och sandra kom hem halv 12 :s Hehe, Men då såg vi på film och sen somnade vi. Nu ska jag gå

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-01-23 @ 14:38:59
URL: http://dduvetida.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0