svar

amandii;***

1.vem skulle du gå till graven med?
2.favorit ämne?
3.favorit låt?
4.bver?
5.vad skulle du gör om jag petade ut ditt öga med en penna? hahahhaha

puss sööööötiiis<3

1. Matilda, Sandra och Amanda.s
2. Kemi :O
3. Just nu: Paper Planes - MIA
4. Matilda <3<3
5. Hahaha, skrika tror ja nog xD Hahahaha

Pussss :*

Bianca

Vad skulle du inte kunna leva utan om du fick välja en sak? :)

Min Mobil ;)


Anonym

tycker du att din nya klass eller gamla är bäst? :)

Måste nog bli min nya undebara klass <3<3

sandra

vad skulle du göra om du bara hade en dag kvar på jorden??

Jag skulle nog spendera den med min Familj och mina vänner <3<33 oo8


Skitungen =P

Cola - Fanta
Vänner - Pojk/Flickvänner
Godis - Chips
Sommar - Vinter
Dator - TV

Cola :E
Vänner
Godis
SOMMAR!! :3
Dator :$

karro

Om du skulle välja en vän som du vet att du kan lite på och aldrig över ger dig... Vem skulle du välja?

Men delar du mest minnen med?? :D


Matilda Och Sandra <3<3

Matilda Och Amanda.A <3


Oliwia

HejHej

Vad är det bästa som har hänt dig?


hag vet inte riktigt xD
Kanske börjat på Haga?? <3

SkillzBarnet <3

Vilka bloggar brukar du läsa?? :O :)

Sandras - Trogasandra.blogg.se
Amanda.s - Mandizzen.blogg.se
Amanda.g - Tjoooo.blogg.se
Amanda.w - Wisselpipan.blogg.se
Matildas - Mattisibbe.blogg.se
Biancas - Biancaselin.blogg.se
Ibland Kissies - kissies.se
Laila Aziz - lailaaziz.se (elr nått sånt)




Kommentarer
Postat av: Elise

Hej vad fin blogg du har:D

besök gärna min blogg och

tyck till om min nya header,

snyggt eller fult? :P



ha en bra dag :)



/Elise V. Hansson

2010-01-13 @ 12:29:41
URL: http://copycuddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0