VARNING: långt inlägg, men läs ändå, det är askul! :D

Ehmm...
Asså det var astråkigt i skolan idag..... :(
NOOOOOOOOOT :DDD
Hahah, de var ASKUL :DD
Jag och amana hade SKILlz ;)
men sandra var sjuk :(
vi trodde hela morgonen att hon hade dött för hon svarade inte hemma elr på mobilen :00
Jag var så orolig men sen smsa hon att hon var sjuk :P

Sen på svenskan så fastnade amanda med fingret i mappen på genomgången och då skrek hon Aj jag sitter fast i mappen!!

haha, det var askul, alla glodde på amanda, haha, hon ba heheheh
Sen när genomgånen va klar sprang hon till mig och då var hennes finger lila!
Jag fick dra bort den från hennes finger :D

sen på HK'n så skulle vi göra lingonmarmelad.
Jag amanda.s och amanda.w ar en grupp :DD

Haha, jag gled ner för väggen och sen tappade jag greppet om golvet elr hur man nu säger så jag for mot golvet och tog imot mig med armbågarna och jag typ skrek :O
Hahah, asså det gjorde asont men dett var ganska roligt :D
Fasst alla glodde o.O

sen satte amanda.s på alla plattor och jag amanda.w försökte att stänga av dom men efter ett tag orkade vi inte så dom fick vara på :)
och då fick vi en påse med massa frysta lingon.
och då kunde inte amanda.s låta bli att läga påsen på platten en kort sekund och hon tyckte det var askul, så hon gjorde det igen och då smälte påsen :DDDDD
haha, så alla lingon rullade rund och ner övallt på golvet xD
som tur var va inte läranen där då hahaha


jaa, sen följde jag med amanda hem och vi gick och köpte massa feta saker på ica MAXI :DD
Sen gick vi hem till amanda och när hon kom in i köket skrek honashögt.
då frågade jag vad det var (för jag tdde att det var nån där inne elr så)
Men nejdå, det var bara hennes mobil som hade kommit :D
ahahha, hon blev asglad
sen var det öppethus på skolan och jag for dit med amanda :D men det var inte öppet på ena halvan av skolan så vi fick lixom gå runT :0:0
Dryyygt :((((

haha sen kastade levi snöbollar på mig, men jag fick hämd :}
jag snömulade han :DDD
Sen kom mamma och hämtade mig och amanda och så lämnade hon av amanda hos hennes mamma :o)

Haaha, ja, det var en ganska kul dag idag iaf ;Dr

Kommentarer
Postat av: amandii;**

HAHAHAHHAAAHAHHAH

när ja läser de här så kmr ja på hur klantig ja är:] hihihi vi hade fett kul <33

2010-01-27 @ 07:29:37
URL: http://mandizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0